Himpunan Bahan Bacaan Untuk Orang Dewasa Sahaja

Links

     Posted on Sat ,28/03/2015 by arkibdewasa


Rated 3 By 12 Users.
0

Kak Sue

     Posted on Tue ,22/12/2015 by arkibdewasa

Dulu mak aku bagi sewa rumah aku kat budak-budak perempuan kerja kilang. Masa tu aku sekolah lagi jadi tak ada apa-apa la. Diorang ni semua tu daripada aku, ada la dalam 1-3 tahun. Aku sebab kuat study jadi aku tak fikir sangat tentang benda-benda tak elok walaupun aku ni kuat melancap. Diorang ni memang seksi-seksi belaka. Pakai baju tu kadang-kadang selak sampai kat paha. Tapi aku masa tu tank ingat apa sangat.  Kisahnya bermula masa aku balik cuti, Kak tu aku panggil Kak Sue, dia datang sini sebab ada kerja sikit jadi dia lepak rumah aku jap.

Satu malam tu lebih kurang ada la pukul 1 lebih pagi. Aku pergi dapur nak minum air. Bila aku nak masuk bilik tidur aku, Kak Sue datang kat aku. Dia kata nak borak ngan aku sebab lama tak jumpa aku. Dulu masa Kak tu sewa rumah aku, dia asyik senyum ja kat aku bila tengok aku. Jadi aku pun ajak la Kak Sue sembang-sembang. Kak Sue dengan selambanya masuk bilik aku. Masa tu family aku dah tidur dah. Tapi Kak Sue memang seksi masa tu. Kak Sue pakai baju tidur yang kainnya jarang dan singkat. Memang boleh nampak la body dia. Bila dia dah masuk aku diam ja. Kak Sue duduk atas katil aku , aku lepak kat lantau aja. Kita orang borak-borak lama-lama. Masa kita orang tengah borak tu, aku asyik tengok Kak Sue je, memang power body Kak Sue. Kulit cerah satu badan. Aku ghairah gila bila tengok. Tambah-tambah lagi bulu kat vagina Kak Sue tak la lebat sangat, boleh la aku nampak vagina Kak Sue. Merah lagi vagina Kak Sue. Anak dara la katakan walaupun aku rasa Kak Sue dah 26 tahun.


Kak Sue memang tak perasan mula-mula aku asyik pandang semacam ja kat dia, aku asyik pandang tetek dan vagina dia. Tetek Kak Sue boleh tahan juga, puting cerah lagi. Tapi memang nampak nyata puting tu. Bila Kak Sue perasan je Kak Sue tanya "kenapa pandang Kak Sue macam tu?". Aku diam aje tapi dengan berani aku pun jawablah "Kak Sue ni seksi la, Kak Sue gunting ke bulu vagina Kak Sue?". Kak Sue senyum ja. Kak Sue tanya "kenapa?". Aku kata "tak ada apa". Kitaorang masing-masing pandang antara satu sama lain. Aku kata "best la bau Kak Sue, Kak Sue pakai perfume apa?". Kak Sue kata "tak pakai apa-apa perfume, kenape nii?". Aku kata "tak ada apa la, saja je, ghairah saya tengok Kak Sue". Kak Sue senyum je. Di disitu ja aku dah mula nampak tetek Kak Sue dah naik stim. Puting dah mula nampak lagi jelas. Kak Sue tanya aku "pernah tengok ke kemaluan perempuan?". Aku jawab "tak pernah", Kak Sue kata "tipulah". Aku kata "betul".


Kak Sue kata "nii, tengah tengok Kak Sue punya". Aku kata "yalah. Baru malam ni". Kak Sue kata "cantik tak?". Aku kata "cantik Kak Sue dengan bentuknya". Aku dekatkan hidung aku dekat vagina Kak Sue dengan beraninya dan aku kata "boleh tahan la bau kemaluan Kak Sue". Kak Sue senyum je. Sebab aku dah mula stim, aku pakai kain masa tu, memang nampak jelas zakar aku tengah stim, nak keatas, kain aku basah. Aku terus la cium dan jilat vagina Kak Sue. Kak Sue diam ja. Dah lama sikit, vagina Kak Sue dah mula basah. Tangan aku ramas-ramas tetek Kak Sue. Keras gila tetek Kak Sue. Kak Sue pun duduk sekali dengan aku di atas lantai lepas tu Kak Sue selak kain aku. Kak Sue urut-urut, picit-picit zakar aku. Lagi bertambah stim aku. Kak Sue mula jilat jari dia lepas tu terus urut zakar aku. Jadi masa ni kitaorang macam posisi 69 la. Best gila bila aku jilat vagina Kak Sue.


Adala dalam 15 minit, aku terus baringkan Kak Sue atas katil aku, tapi sebelum tu aku hampar kain lain lain atas katil aku. Kak Sue tengok ja macam menanti aku bersetubuh dengan dia. Aku terus naik atas katil. Aku mula cium Kak Sue. Aku kucup bibir Kak Sue yang basah aku telan air liur Kak Sue. Kak Sue yang tengah urut zakar aku terus pandu masuk zakar aku dalam vagina dia. Punyalah payah nak masuk, maklumlah anak dara katakan. Tapi Kak Sue suruh aku tekan kuat-kuat sebab dia dah tak tahan. Puting Kak Sue dah mula merah. Vagina Kak Sue dah mula basah, air melimpah atas kain cadar aku. Lama juga aku cuba nak masukkan zakar aku dalam vagina Kak Sue tapi akhirnya dapat juga. Bila dah berjaya masuk, Kak Sue memang jerit perlahan je sebab sakit, lepas tu aku nampak darah keluar dari vagina Kak Sue.


Aku telah menodai anak dara orang malam ni. Aku terus hayunkan zakar aku sampai adalah dalam 15 minit. Masa tu banyak air Kak Sue yang keluar. Licin habis lubang vagina Kak Sue. Aku memang sedap menghayun. Bila je aku nak pancut Kak Sue tak bagi aku pancut dalam vagina dia, dia takut nanti dia hamil. Jadi aku cabut zakar aku dari lubang vagina Kak Sue lepas tu pancut dekat luar vagina Kak Sue. Lepas tu Kak Sue lap vagina dia dengan tangan aku lepas tu Kak Sue jilat tangan aku. Memang nikmat habis malam tu. Aku terus terbaring atas badan Kak Sue. Malam tu aku bersetubuh dengan Kak Sue 3 kali. Memang dah tak pancut dah air mani aku. Tapi best gila.


Ada la dalam pukul 4 pagi lebih, Kak Sue dan aku keletihan , Kak Sue nak balik ke bilik dia. Aku kata "Kak Sue boleh tak bagi baju tidur Kak Sue tu kat saya". Kak Sue kata "esok ajelah". Aku kata "puas tak tadi?". Kak Sue kata "the best, esok Kak Sue bagi baju tidur ni, suka ye baju tidur nii". Aku kata "suka sangat Kak Sue". Kak Sue "ok selamat malam. Esok sebelum Kak Sue balik, Kak Sue akan letakkan baju tidur ni dalam bilik, pergi ambil, ok?". Aku kata "ok Kak Sue, thanks". Kak Sue kata "ok", aku kata lagi "terima kasih kerana sanggup serahkan dara Kak Sue kat saya". Kak Sue kata "tak apa, memang dari dulu lagi Kak nak bagi, tapi masa tu tengok macam tak layan je". Aku kata "takut masa tu". Kak Sue tersenyum lebar je. Lepas tu aku pun masuk tidur la. Besok tu aku tengo baju tidur tu ada dalam bilik aku, apalagi aku terus pakai dan aku terus melancap sepuas-puasnya. Best gila bau Kak Sue

Rated 4 By 4 Users.
0


Loading...
Loading...
Loading...
Sorry! It appears to be taking longer than usual.
Oops...Something went wrong. Please try again.
Loading...